2010. november 6., szombat

Főleg medálnak valók

 ...és egy angyalka is. Flitterből van a glóriája, most ez a kedvencem.
 Nagy-nagy medál, valamire csak jó lesz. És egy fél pár fülbevaló, prototípus, párra és gyakorlásra vár.
Ilyen kis vacakságok, a fekete darabokon nincs lyuk, azokat befoglalással készítettem.

(csak itt mutatom, az Indexre is feljelentkeztem a drótjaimmal, de jól elvették a kedvem. Megírtam, hogy ezek az első darabjaim, mire azt kaptam válaszul, hogy még gyakorolni kell. Na basszus, ki gondolta volna?!)

3 megjegyzés:

Napocska írta...

nagyon jók , nekem tetszenek nagyon

Monika írta...

Nagyon szépek!!!!!Valakik mindig azt gondolják,hogy ők jobbak másoknál....:(Ezt annak üzenem,aki azt írta neked,hogy még gyakorolj...
Csodaszép az angyal!!!!!Micsoda ötletes összeállítás!

N.Zsuzsi írta...

köszi, aranyosak vagytok :)