2011. március 11., péntek

Nagyon sajnálom

Igazán sajnálom. Megpróbáltam, de nem megy.
A blogolás már egyáltalán nem fér bele az életembe (ami egyébként igencsak zajlik mostanában).
Szerettem volna sok mindent mesélni és mutatni (tekertem drótból egy rakás tombola-ajándékot a sulibálra, meg csereberére, de nem volt érkezésem megmutogatni), sajnos nem fér bele. Örülök, ha a kötelező feladataimra jut annyi idő, amennyit igényelnek.

Szóval ne haragudjatok, a blogban a bejegyzések számra nagyon le fog ritkulni (igen, még ennél is jobban).

8 megjegyzés:

Lonci (Győr) írta...

Én is sajnálom, de ha más teendők vannak, azokat fontosabb ellátni, elvégezni:-(((

Osli írta...

Én is sajnálom, de megértelek.

Juhizs írta...

Megértelek, magam is ezzel az időhiánnyal küzdök :-( szinte már állandó szintén, és fájdalmas, hogy mások blogjára sincs nagyon időm.

Azért időnként térjél vissza :-)
Várunk ám.

N.Zsuzsi írta...

Kedvesek vagytok :)

Babi néni írta...

Ha ritkán is írsz, én mégis várni fogom. :o)

Erika írta...

Nem baj, mi azért néha bekukkantunk, legalább lássuk, hogy zajlik az élet:))

Jutus írta...

Nagyon sajnálom de teljesen megértelek!!!:( Azért ha tudsz,néha néha írj egy két sort,hogy tudjuk,jól vagy!!!:))

Névtelen írta...

Én is sajnálom. És remélem, néha azért írsz.