2011. július 14., csütörtök

Gyerekkorunk kedvenc ételei




Gyűjtsük össze gyermekkorunk kedves ételeit, sütijeit blogunkon! Bizonyára mindenkinek vannak kedvencei, melyekhez akár kedves történetek is fűződnek. Emellett persze akadnak olyan ételek is, amiket valamiért nagyon nem kedveltünk. A számot tekintve nincs szabály, mindenki annyi ételt sorol fel, amennyihez kedve van. Így jobban megismerhetjük egymás ízvilágát és egy kicsit nosztalgiázhatunk is.
Egy bloggernek 5 másikat kell meghívnia a játékra!

Nehéz, mert amennyire szeretek enni most, annyira utáltam kislányként :) És nem ér röhögni, de a listám eslő helyén
1. cukros zsíros kenyér áll. Imádtam, napokon át elvoltam cukros zsíros kenyéren.
A többi, amit szerettem, itt már sorrendiség nélkül, csak felsorolásként
2. paradicsomleves betűtésztával
3. borsófőzelék
4. rántott hús sült krumplival
5. tökfőzelék

Elég snassz ízlésem volt, ugye? :)

Amit viszont semmi pénzért meg nem ettem volna akkor, ma meg már simán:
- gomba
- máj
- citromfagyi

Azt hiszem, ma már nagyjából mindent megeszek, a dió az, aminek az ízét még mindig nem sikerült megszeretnem.

Köszönöm a játékot, Susu, tovább fogom adni, nem szakítom meg a láncot, de most ennyire futotta az időmből :)
folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések: