2011. december 5., hétfő

Okultam

... a múlt heti tapasztalatokból, most nem csináltam semmi újat, csak sütiket és csokis kanalat. És milyen jól tettem! Ezek ugyanis az utolsó darabig el is fogytak. A többi tárgy meg... szóra sem érdemes :S
 anyósom sütötte

 ezeket vittük (mézes, csokis mézes, csokis kanál)
főszerepben a csokis kanál

megmaradt áruk fóruma

Kiegészítés:
ez ugyanolyan adventi vásár volt, mint a múlt héten is, Karácsonyig minden vasárnap megrendezésre kerül itt, a faluban. A gyerekek zsebpénzért, osztálypénzért árulnak. A sütik most is, mint a múlt héten, osztálypénzbe mentek, az egyéb tárgyak pedig zsebpénzbe. De árulhatott bárki, aki kért asztalt. Volt pl. rétes, kürtős kalács (800 Ft-ért!!!), keresztszemes hímzéses tárgyak, gyertyák, horgolt karácsonyfadíszek stb. stb.

A csokis kanál úgy készült, hogy étcsokit kis margarinnal megolvasztottam a mikróban, folyamatosan kevergetve. Ezután belemártogattam eldobható műanyag kanalakat, szépen lesimítottam, apró cukorgyönggyel megszórtam.
Ennek eredeti funkciója az lenne, hogy forró tejben szépen kevergetni kell, míg a csoki le nem olvad, és akkor egy forrócsoki-szerű, de inkább kakaóra emlékeztető italt kapunk. De a gyerekek, amint meglátták a vásárban, kitalálták, hogy ez csokis nyalóka, és még ott helyben kibontották a legtöbben, úgy ették :D nagy sikere volt, nagyon hamar elfogyott.

3 megjegyzés:

Monika írta...

Igen...Én is időnként újat próbálnék ki, aztán ha hallgatok a józan eszemre, akkor maradok a jól bevált kipróbáltnál.
Vásároztál?
Kiváncsivá tett a csokis kanál. Szabad többet tudni róla?

N.Zsuzsi írta...

Mammka, kiegészítettem a bejegyzést, odaírtam

Napocska írta...

Nagyon ötletes a kanál és végre valami fogyott, jövőre ezt vigyél csak egy adagot osztálynak egy részt magadnak