2012. április 16., hétfő

Pilates


Vannak olyan továbbadós játékok, ahol 5 (7) dolgot el kell mellé mondanod magadról.
Ez most nem ilyen játék, de hogy jobban megérthessétek a lényegét, elmondok pár dolgot magamról :)

1. Jóideje fáj a hátam, vállam, derekam
2. Antifitnesz vagyok, de belső sóvárgással valami nekem való sport után
3. Nem akarok eljárni hetente x alkalommal tornázni, mert túl gyakran közbejön nekem valami, a gyerekek vagy a férjem programja meg mindig előrébb valók
4. Itthon tornázni ugyanakkor unalmas, és még ötlettelen is vagyok.
5. Most azonban találtam valami nekem valót.

Ez a pilates. Amit alig pár alkalom után máris dicsőíthetek, hiszen sokat javult a hátam, vállam, derekam. Nem tökéletes még, persze, hogy nem, de érzem a különbséget, ez nagyon fontos.
Büszke vagyok magamra, amiért rendszeresen képes vagyok csinálni itthon, dvd-ről, a kisebbik lányom lelkes közreműködésével.
Még csak a kezdő programnál tartok, azon túl van még jóóó sok minden, és nagyon szeretném végigjárni majd ezt az utat. Szeretném, ha a fájdalom megszűnésén túl visszaszerezném a ruganyosságom, hajlékonyságom, és ha még fogyok is... az lenne aztán a bónusz :

4 megjegyzés:

Napocska írta...

de jó :)

SzilvaDekor írta...

Hajrá! Kitartás! Én nagyon drukkolok... hátha belém is visszatérne a tornakedv miattad... :):):)

N.Zsuzsi írta...

hajrá Szilva :D

Névtelen írta...

Jaj, nekem is kellene, van is otthon dvd, vagy kétszer csináltam is, de nekem nem annyira jött be. Vagy igen, csak lusta vagyok? Mindig az a bajom, hogy este, amikor a párom tévét akar nézni, nem foglalnám már le a lejátszót, előtte meg, amíg a gyerekek rohangálnak, hogy csináljam? Pedig valamit muszáj lenne...