2012. május 28., hétfő

Blogátalakítás


Szemfüles olvasók észrevehették, hogy némi ráncfelvarráson ment keresztül a blog.

Először is kapott itt oldalt egy nagy felületet a Fűszeráruház reklámja, és bár általánosságban véve én sem kedvelem a blogos reklámokat, de egyrészről ezt az áruházat jószívvel merem ajánlani, csodás termékeik vannak megfizethető áron, másrészt nem titok, hogy ha tőlem kattintotok át a fűszeráruházba, az nekem se lesz rossz :P

Lett egy felső sáv is, egyik a Tutorialos gyűjteményeimre mutat, másik pedig a régi blogomra, Édes kis semmiségek 1.0 néven. Ja, és a Pinterest-en is követhető vagyok ;)

Ugyanígy átszabtam kicsit a Taverna (gasztro)blogomat is.

Kritikai észrevételeket szívesen fogadok (legyetek kíméletesek :) )

4 megjegyzés:

Mamis írta...

Kíméletesen mondom, hogy nekem egy kicsit zöld, de jó lett:)

N.Zsuzsi írta...

talán most már nem annyira nagyon zöld...

Mamis írta...

Nekem ez sokkal jobban tetszik.Sőt nekem így tetszik:)!

N.Zsuzsi írta...

megnyugodtam :) nem akartam, hogy a sok zöld esetleg bántó legyen a szemnek