2012. július 9., hétfő

Telefontok varrása

Bajban vagyok, mert az okostelefonomnak kéne valami okos tok is. De nem szívesen adnék ki rá több ezer forintot. Szétnéztem a neten, mások hogyan oldották meg a problémát.

Nemcsak táska megoldása:

Ez egy úgynevezett liftes változat, a szalag kihúzásával kijön a telefon is -attól tartok, amilyen béna vagyok, minden egyes alkalommal ki is pottyantanám a telefont :(

A varróház ingyenes szabásmintája ezt a tokot eredményezi:

Ez szépnek szép ugyan, de ha csörög a mobil, egy örökkévalóság kikotorászni belőle.

MatRose végtelenül egyszerű változata:

Azt hiszem, ez meg túl szimpla, valami fifikásabbat is bevállalnék.

Annus tokja nagyon jópofa, a filc jó tartást is ad neki:



Tetszik, tetszik, de nem a filc az én anyagom...

Tépőzáras változat külföldről:

Nem rossz, nem rossz...

Tépőzár és kulcstartó-karika tutoriallal:


Kalex nem szűkölködik ötletekben mobiltokok esetében sem, nekem egy ilyesmim van tőle, abban tartom az mp4-lejátszómat:

Mivel cipzáras, elég biztonságosnak találom, talán valami ilyesmit fogok varrni én is, csak szereznem kell hozzá textilbőrt.

6 megjegyzés:

zazálea írta...

nekem készül egy halom újfent, ahogy korábban is, de biztosan tudnék adni egy darab t.bőrt,milyen színt szeretnél? hátha van!

N.Zsuzsi írta...

Rita, egy tündér vagy :)*
halványlila, zöld, piros, rózsaszín, narancs...ilyesmi

zazálea írta...

piros, ezek közül csak piros van! mekkorát szabjak?

N.Zsuzsi írta...

ráhagyással szerintem egy 15x15-ös darab elég lesz

nemcsaktaska; fabolfabrika blog írta...

Nem-nem! Csak félig jön ki a telefon, mert úgy varrtam bele a szalagot, hogy ne emelje ki jobban. :-)))

Zita / nemcsak táska blog

N.Zsuzsi írta...

Zita :D