2011. június 21., kedd

Átalakulás

Szeretem az újrahasznosítást a kreatív blogokban, fórumokon. 
Szerintem igazán remek ötlet valamiből, ami már nem jó, nem tetszik, olyasmit csinálni, ami újraértelmezve egészen mássá, szerethetővé válik.

Volt nekem ez a rugalmas anyagú, virágos felsőm, amit nem szerettem sose, mert amorf alakja van benne az ember lányának (nem testhez álló, szűkítés sincs benne).
Úgy gondoltam, szoknyaként viszont csinos lehetne. A megfelelő rugalmassággal és bőséggel rendelkezett, így nekiláttam az átalakításának...


1. lépés: bejelöltem a levágandó részt

2. lépés: levágtam

Ezután a nyitott oldalakat összevarrtam, gumiházat készítettem, széles gumit fűztem bele, és már kész is volt:

Igazán nem nagy munka, a végeredmény pedig egy hordható, kedves darab az eredeti helyett.

2 megjegyzés:

Jutus írta...

Nagyon ügyi vagy!!!!Én isszeretem az újra hasznosítást!:))

Napocska írta...

De jó. Hm lehet én is átalakítok 1-2 ruhát amit nem szeretek. Ilyen szoknyaként szerintem hordanám, mintájukat szeretem. t viszont imádom.