2011. június 19., vasárnap

Sérült könyvek

Az egész világ egy nagy falu, általában. Egyre kevesebb a határ, ma már bárhova elmehet az ember, az EU 4 alapszabálya szerint szabad áramlása van a tőkének, munkaerőnek, árunak és a szolgáltatásoknak, szóval ebben a fene nagy globalizációban azt sajnálom, hogy ez a lehetőség nekem valahogy mégsem elérhető Embarrassed
Sérült könyveket -jó!!! könyveket- lehet marha olcsón beszerezni pl. varrós kategóriában, és nekem csorog a nyálam pl. ez:

vagy éppen ennek láttán:

De egye fene, ezt sem hagynám a boltban:


Az sem lenne rossz megoldás, ha a Világfalu-életérzés kiteljesítéseként a magyar boltokban is elérhető lenne (az már csak rózsaszín álom, hogy lefordítva és a sérült könyv árfekvésében)

5 megjegyzés:

KicsiKató írta...

nem szállítanak Magyarországra?:(

N.Zsuzsi írta...

Kató, nem találtam :(

Napocska írta...

Ha jól nézem be tudod állítani country-nak Magyarországot, szerintem szállítanak ide is. Igaz kíirva nem láttam. De ahogy váltogatod az országokat még a shippinget is írja mi mennyi. Szerintem ha szeretnéd őket elérhetőek innét is.

rojalka írta...

Szia.
Nekem az első könyv megvan.Én az Amazonon vettem még tavaly karácsonykor.De drágábban.
:)

muzsi írta...

szerintem szállítanak, a faqban van szó international shippingről