2011. október 1., szombat

Az ország tortája



Tegnap volt szerencsém megkóstolni az országtortát
(2011-ben a kecskeméti barackkal töltött kölestorta lett az ország születésnapi tortája, amit Zila László cukrászmester alkotott).
Annyi rosszat hallottam róla, komoly előítéletekkel haraptam bele. De tévedtem, nagyon-nagyon finom! Kifejezetten ízletes, nem túl édes, nem túl testes. Leginkább textúrájában egy jófajta édes-túrós puliszkához hasonlíthatnám talán. A barackszósz a közepében nagyon jót tesz az egésznek.

Kóstoljátok meg, ne higgyetek a netes fanyalgóknak.

1 megjegyzés:

Babi néni írta...

Én is pont tegnap kóstoltam meg. :o) De nekem őszintén szólva pont ez a bajom vele: nem szeretem az édes puliszkát, se a baracklekvárt... :o(

De vigaszképpen, nekem a szilvásgombóc és a meggytorta se jött be, szóval nem feltétlen a torta hibája.