2011. október 3., hétfő

De jó, megvagyunk :)




A 74 állandó olvasó immár jelen van körünkben :)
Akik játszanak:

1 Julcsi írta...
No, akkor én leszek az első és pontosan olyat szeretnék, amilyet írtál:))))
2. Erdős Éva írta...
Én is játszani szeretnék, s csatlakozom az előttem szólóhoz.:)
3. Cinella írta...
Szi! Szeretnék játszani Veled én is. Milyen lenne az álmom? Mindenféleképpen romantikus, csillogós, és színben most éppen a lila és annak árnyalatai. Köszönöm. :-)
Cinella
4. Baba írta...
Szia,én is játszanék,én most a türkiz kéket szeretem és szeretem a virágos,romatikus kollekciókat
5. Dia írta...
Szia!
Én is szeretnék játszani!
Hogy milyet is szeretnék?
Lila, rózsaszín, fehér - nyaklánc bármilyen, fülbevaló "bedugós", nem lógós
6. IsaBella írta...
Szia! Szeretnék én is játszani! Nagyon szeretem az ékszereidet. Az eddigi kedvencem az a 4 évszakos játék őszi fülbevalója volt. Egy hasonlónak nagyon örülnék. (:
Szép napot!
Isa
7. Titti írta...
Természetes, hogy jövök hozzád játszani!:)
Én a türkizt kedvelem, de a pasztell színek is tökéletesek.
Köszi a lehetőséget!
8. Monica írta...
Ha én lennék a szerencsés, akkor tenger-színűt vagy fekete-fehéret, modernet szeretnék.
9. Jutus írta...
Szia!Én is szeretnék játszani veled és nagyon szeretem akéket,rózsásat és a lógós fülbevalókat!:))
10. Bodnár Gréti írta...
Én is szeretnék játszani!:)
Egy picit csillogjon,halvány rózsaszín legyen,nyakláncban a hosszút szeretem,és fülbevalóban a lógóst.:)
11. inga írta...
Mindenevő vagyok, nincs stílusom, színekből a vidámakat szeretem, vad társításokban. :)
12. Altair írta...
He-he-he! Majdnem elküldtem az új játék hivatkozását Neked. :oD
13. gli írta...
A kedvenceim a lila színű romantikus és a tűzpiros ékszerek:)
14. borbelya írta...
Szia! Örülök, hogy rád leltem,eddig nem találkoztam még a munkáiddal, de ami késik ugye....:)
Tulajdonképpen "mindenevő" vagyok ékszerek tekintetében, de a nagy kedvencem mégis a borostyán ékszerek, azok a gyengéim.:)De imádom a pasztell színeket is.
15. Susu írta...
Én is örömmel jöttem játszani veled. :)
Jelenlegi kedvenceim természetesen a vidám, nyári színek és a bohókás, lógós, bigyós nyári ékszerek. ;)
16. BN Marianna írta...
Kerekszámos követőd lettem :)) Szeretnék játszani is, és én a romantikus bordó szépségekről álmodozom.
17. Tünde írta...
szia,
én egyszer már kaptam tőled ékszert, cserébe kis növénykékért, de gondoltam hátha megint sikerül! :)
Erzsébet írta...
18. Persze, hogy szeretnék játszani. Zöldet, barnát, narancsot - bármi "föld" szinű jöhet.
19. Bernadett írta...
Allando olvasod vagyok.:)
A barna,feher,bezs,egyszeru ,nem szogletes formakat szeretem.Visszafogottat.
Koszonom a jateklehetoseget.:)
20. zenelady írta...
Én is beálltam a sorba, és örülnék az ajándékodnak. A kislányommal együtt valamiért a rózsaszín a mániánk - egyszerűen igazán csajos szerintem. És nagyon romantikus:)
21. Boszorka írta...
Szia! Szeretnék játszani én is. Kedvelem a romantikus stílust, pasztel színekben. Köszi.
22. lapappilon írta...
szia!
szeretem a zöld-kék-lila kombinációt, intenzív erőteljes szembemászó stílusban! :-D
egyszerűen öltözködöm, így a kiegészítőkkel szeretek 'kompenzálni' :-D
sok pusz
23. Emma írta...
Szeretnék játszani! Szeretem a halvány, pasztell színeket, a virágokat.
Köszönöm a lehetőséget:)
Üdv. Emma
24. Pálfalvi Zsuzsa írta...
Szia! Szeretnék veled játszani, szeretem a meglepetéseket. Kedvenced az én kedvencem,ha én lennék a szerencsés, szívesen fogadnám a Te kedvencedet!!
25. napos írta...
Jövök én is :)
26. yoruvang írta...
Én is jövök játszani :) Én inkább a letisztult ékszereket szeretem, s abból is a sötétebb, szolidabb, visszafogottabbakat :)
27. Edina írta...
Szia!
Én vagyok a 65.-ik olvasód...hogy eddig miért nem találtam Rád? De ezután szorgalmasan olvaslak és nézelődök ám!:)
Én a fekete-fehér, narancs...ezeket szeretem legjobban mostanság:)
28. noviamy írta...
Szia!
Én is jönnék játszani! Követlek, kitettelek a blogomba.
Szeretem a mediterrán hangulatot, de a kéket nem! Nem tudom miért, de nem viselem el magamon a kék színt... Viszont a tengerzöld, narancs sárga, és a visszafogott mediterrán színek a kedvenceim.

Ha van kedved, nézz be hozzám is! Játék várja a követőimet!
http://amy-kreativ.blogspot.com/
29. Csaba írta...
Megjöttem én is, és férfiként milyen ékszereket kedvelek? Hát a barnásakat, a szolidakat, a visszafogottakat. Örülök, hogy rám találtál, és így én is rád!
30. Tiamat89 írta...
hello. hm. nekem is a sötétebb árnyalatok. fekete, barna, bordó. kicait népies, kicsit köyépkori, de mindenképeen vadabb ékszereket kedvelem.
31. Petit Ange írta...
Szia! Szeretnék játszani, és a romantikus pasztellszínekben pompázó (virágocska, szívecske) ékszereket szeretem. Köszönöm szépen a lehetőséget! :)
(Boszorka 2x játszott, az utolsó bejegyzést azért töröltem)

Nincsenek megjegyzések: