2012. március 30., péntek

Kicsit szaladósan

Annyi minden történik, tényleg nagyon rohan az idő (és vele együtt én is). Lett egy kis munkám, azonkívül rendszeresen besegítek a falu könyvtárában is, amit nagyon élvezek, de anyagi ellenszolgáltatást nem kapok érte.
Besűrűsödtek a sulis tennivalók is, mert ugyan a szakdolgozatot leadtam*, de még hátra van a TDK-ra (tudományos diákköri konferenciára) készülődés és még egy adag nem könnyű beadandó is sorakozik a teendők között.
Az életünk is egy kicsit centrifugában pörög, majd meglátjuk, a végén mit köp ki.

Anni, a fülbevalód jópár napja kész, de a postára még nem jutottam el, ne haragudj. Talán ma utolérem magam ebben is.

*naná, hogy itthon hagytam egy fontos lapot, ami miatt nem akartam újra bemenni, ezért fél délelőttön át ültem a tanszéken, a konzulensemre várva, hogy pótolhassam a lapot.

Valamint nagyon remélem, hogy a nyuszika hoz nekem valami ilyesmit:

1 megjegyzés:

Anikó írta...

:) Nembaj, majd küldöd amikor tudod. Már nagyon kíváncsi vagyok rá amúgy :)