2011. május 25., szerda

Felkötöttem a gatyámat

Vannak napok, amik teljességgel alkalmatlanok mindennemű kreatív tevékenységre, mert csak félrecsúszik, összegubancolódik, elszámolódik, kuka lesz a vége. Szerencsére a mai nap egyáltalán nem ilyen :) varrok a lányoknak, már elkészült pár szoknya, de még nem tudom mutatni, mert a gumik még nincsenek befűzve (ahhoz kellenek a lányok is).

Van nekem ez az isteni varrógépem, amit egyszer már majdnem eladtam, de aztán úgy alakult, hogy szerencsére mégsem. És most nagyon boldog vagyok, mert nézegettem olcsóbb varrógépeket, amik jóval kevesebbet tudnak, és nagyon hiányozna a mostani gépem, az az igazság.

UI: vizsgaidőszakkal -lekopogom- jól állok :)

4 megjegyzés:

Babi néni írta...

Ó, de ügyes vagy! :o)

Én még a ballagós batyuk kivagdosását halogatom napok óta, ma se sikerült nekikezdeni... :o(

Nagy kalappal a maradék vizsgákhoz!

Mamis írta...

Kár lett volna eladni, ezt a jó masinát!

Napocska írta...

De jó :) várjuk a képeket

N.Zsuzsi írta...

@Altair
huhh, batyuk jó nagy munka lehet!
Vizsgák letudva, eddig mindegyik ötös, kettőt várok még, hogy kijavítsa a tanár.

@Mamis, igen, tényleg nagy kár lett volna!

@Napocska, képek készen :)