2011. május 31., kedd

Hörcsög asszonyság jelenti

Nagyon sok anyagom van felhalmozva. Biztos vagyok benne, hogy a legtöbb varrós kollegina ugyanígy van ezzel :) Mentségemre legyen mondva, jó ideje nem vettem textilt, ez még mind abból az időből való, amikor sokkal rendszeresebben varrtam.
Így aztán néha rácsodálkozom anyagokra a készletemből, hogy jé, nahát, nekem ilyen is van? és vajon eddig miért nem használtam fel ezt a klassz kis anyagot?
Na, pont így voltam ezzel a világoskék, apró virágmintás példánnyal, annyira adja magát, hogy leányzóknak ruha legyen belőle!
A párnahuzat-ruha 2 változatát láthatjátok, a nagylány suliban, úgyhogy az övét csak kiterítve.


Kislány 

ragaszkodott az eprekhez az elejére :)

Nagylányé, az elején diszkrét farkasfoggal.

A kislányén a karöltő saját anyagával van szegve, a nagylányén ferdepánttal.

3 megjegyzés:

Napocska írta...

Ügyes vagy és gyors

Mamis írta...

Tetszenek ezek a ruhák, mert egyszerűek, de nagyon mutatósak!!!Ja, és szépen vannak megvarrva.

N.Zsuzsi írta...

köszönöm :)*