2011. május 30., hétfő

Kihívások, nyereményjátékok

Most hétvégén jobban volt időm nézegetni a kreatívos blogokat, és szomorúan látom, hogy lemaradtam néhány jó kis játékról.

Korábban már kértem, hogy ha valaki játékot indít, írja meg nekem, és egy helyre gyűjtöm azokat, de nem nagyon volt rá jelentkező, többnyire én bukkanok rá 1-1 játékra, de korántsem az összesre.

Most újra kérem, a játékmesterek és a játékosok érdekében is: ha látsz valahol kihívást, nyereményjátékot, vagy te magad indítasz ilyet, írd meg nekem, és kiteszem a fórumba.

tacikabogar kukac gmail.com

4 megjegyzés:

Babi néni írta...

Ez jó ötlet! Bár én sose játszom senkinél, de ha belebotlok egybe, majd megírom. :o)

N.Zsuzsi írta...

köszi :)*

netuddki írta...

Látom nem túl sűrűn telejegyzett rovat ez, ezért mindenképpen szeretném felhívni a figyelmedet arra a játékra nálam, aminek burgonyamintás nyakék a fődíja. (még szept. 15.-ig)

N.Zsuzsi írta...

kitettem a tyúkanyóra a felhívást