2012. február 7., kedd

Anyagdarabok eladók

ELKELT!


Kisebb-nagyobb anyagdarabok, mindenféle-fajta, egyben eladó. Egy doboznyi, postával együtt 3.000 Ft.

Azért ilyen olcsó, mert nem vasalt, élre vágott darabok, egy zsákban sínylődnek kb. 1 éve.





vannak benne tenyérnyi darabok, és vannak benne 1 méteres, teljes szélességűek, sőt, 1 sötétítőfüggöny egészben, és egy, amibe belevágtam. 


Az összes anyag a dobozzal együtt 4 kg-ot nyom.



Ne haragudjatok, amiért nem fotózok és mérek most darabonként, nagy szanálásban és pakolásban vagyok, azért is szabadulok meg pár dologtól olcsón, hogy ne kelljen vele foglalkoznom.

6 megjegyzés:

Babi néni írta...

Jaj, de milyen jók. Ha azt autósat két éve látom, még az oviban...

Sajnos, most én is inkább a szanálásban gondolkodom... :o)

Névtelen írta...

Ha bárkinek gondot okozna az ilyen gyönyörűséges anyagok tárolása nálam még van hely elférnek:)))

Megbeszélem apával hátha futja a keretből ezekre a gyönyörű anyagokra kisfiam nagyon örülne neki nagoyn autómániás:)))ha esetleg még valaki nem jelentkezett érte a holnapi nap folyamán tudnék neked választ adni rá,ha megfelelne.Nagyon örülnék ha sikerülne,mert sajnos már egy éve nem tudtam anyagot vásárolni,pedig ötletek lennének,de ez a svájcifrank lehúzza rólunk az összes bőrt:(de nem is untatlak benneteket ezzel holnap jövök a válasszal,ha esetleg addig nem kelnek el:)
további szép napot nektek:)))
Adri

Anita írta...

Szia!
HA Adri nem kéri,akkor én is vevő vagyok rá vagy esetleg felezhetnénk:)

N.Zsuzsi írta...

Sziasztok,
sajnálom, Adri, nem sokkal előtted valaki más kérte és már utalt is. Mindjárt ki is írom.

N.Zsuzsi írta...

Ígérem, lesz még szanálás máskor is :) az egyik zsákom még hátra van

Névtelen írta...

Kedves Zsuzsika!
Semmi gond:))kívánom hogy sok szép dolgot alkosson belőle új kisgazdája:))
További szép estét
Adri:))