2012. február 23., csütörtök

Igazad van, Gina


Gina írt egy bejegyzést arról, hogy az új spam-robot ellenőrző túl kriksz-krakszos, és emiatt az embernek elmegy a kedve a kommenteléstől.
Úgyhogy most átállítottam, bárki írhat kommentet ellenőrzés nélkül -remélem, nem lepnek el tömegével a spamek, ellenben annál több értékes hozzászólást hagytok ti, kedves Valódi Olvasók :)

Bár nem tudom, tényleg ez-e a valódi ok, hogy nincsenek már nagy diskurzusok a blogokon, mint régen. Ha már FércJutka is arról ír, hogy elmaradnak a hozzászólások, vajon mit szóljak én :icon_pale:

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Én sokszor csak felugrom a blogokra, gyorsan elolvasom, amit szeretnék és már rohanok is Macimhoz...megy az esti rutin és elfolynak az órák. Ahhoz, hogy írjak is pár sort, minimum egy szabadnap kell. Olyankor írok ide-oda, hogy ne tűnjek el teljesen. :)
Talán ez is az oka. Megszaporodtak az általunk fontosnak tartott blogok, épp elég elolvasni. És örülni, hogy jól vannak az "ismerőseink" és ugyanazokon a dolgokon töprengenek...:)

Nekem még mindig 2 szavas hosszú ellenőrző szavakat kell beírni. Tegnap el sem ment az így küldött megjegyzésem.:( Azt kérte jelentkezzek be és írjam be újra. Addigra elveszett.:(

N.Zsuzsi írta...

Köszi, Barbus, most átállítottam a régi kezelőpultra, ott már sikerült kivenni a szóellenőrzést, remélem, most már rendben lesz :)
ahogy mondod, nálam is egyre több blog csücsül a readerben, pedig időnként gyomlálok, de még így is :)

Lara írta...

Én is olvaslak,egy nap töbször is megszoktam nézni,hogy ki irt új bejegyzést csak általában nem érek rá megjegyzést hagyni.

F.Gina írta...

Azért így sokkal jobb, köszönöm!

mmama írta...

Én sem vagyok robot :-)
Kivettem a betűket magamnál én is, sem a spamok , sem a bejegyzések nem szaporodtak .
Válságban van a blogolás is ?
Remélem nem így van/lesz, és lassan újra megindul az élet.
Hagytam magamnak kifutási időt, utána nem erőltetem a dolgot.

Sok sikert Neked !

N.Zsuzsi írta...

köszönöm mindenkinek az értékes hozzászólásokat :)