2012. június 16., szombat

Kedvenc nyári ruhadarabom

...vajh melyik? kérdé Altair a zugblogban.



Nos. Ízlésem meglehetősen körülhatárolt a nyári ruhák terén (is), vagyis ha nyár, akkor legyen virágos, világos, romantikus, libbenős, könnyű... kár, hogy nekem az ilyenek nem igazán állnak jól :S

Hogy mutatni is tudjak hamarjában ilyet, szétnéztem egy aukciós oldalon, és szerintem ez fantasztikusan gyönyörű, miközben abszolút hordható is:

És legyen egy pöttyös is, mert olyan aranyos:

Szerintem tisztán látszik, milyen fazont kedvelek :) 

4 megjegyzés:

Teca írta...

És a márka sem mindegy! :)

Kék virágosom nekem is van, nagyon-nagyon szeretem. Az a bámulatos, hogy egyes külföldi márkák, mennyire megelőzték a mostani " matyó-kalocsai utánérzet " stílust. Ami bevallom, nekem néhol már sok. :)

Pettycicuk írta...

Azért azt a pöttyös ruhát elhordanám én is nagy lelkesedéssel! :)

Gabella írta...

A pöttyös tetszik! :)

Babi néni írta...

Jaj, ezek is nagyon jók! :o)