2012. június 9., szombat

Varrós nap

Igen, ma is :) de hát sok bepótolni-valóm van...

Volt egy felsőm, ami tipikus példája az internetes félrevásárlásnak: képen gyönyörű, de amikor megérkezett, nagy csalódás. ormótlan, formátlan, hatalmas.
Szétvágtam, csináltam belőle egy téglalapot, és mint ahogy a párnahuzat-ruhákat szoktam, úgy varrtam készre. Így most már csinos, bár nem én hordom :)


Ez a szoknya pedig a kisebbik lányomnak készült. Emlékeztek a textilcsoda nevű csoda-webáruházra? (Annak idején sokaknak szerzett bosszúságot). Ez a virágos-pillangós anyag onnan van, egyenesen Angliából. Az oldalán lévő betéteket szintén a tegnapi lila-anyag kollekcióból varrtam.
Felfedeztem a szaténszalagok csodálatos világát, aki jól megfigyeli, láthatja díszcsíkként a tegnapi ruhán-szoknyán is, erre is tettem, igazán kedves rajta ez a kis levendula szín.

1 megjegyzés:

Napocska írta...

ez igen , nem aprózod a varrást el